Název: Jak se stávám učitelem? Hledání profesní identity
Překlad názvu: How I am becoming a teacher? Searching for professional identity
Autoři: Králíková, Tereza ; Novotná, Magdalena (vedoucí práce) ; Fulková, Marie (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: diskurz; experiment; fakulta; fotografie; interdisciplinarita; koncept; kooperativní učení; metafora; město; narativ; profesní identita; projekt; případová studie; reflektivní přístup; sociální kontext; transkulturalita; video; vzdělávání učitelů; výtvarná výchova; škola; art; case study; city; collaborative learning and teaching; concept; discourse; experimental stance; faculty; interdisciplinary; metaphor; narrative; photography; place-based learning; professional identity; Project; reflective practice; school; social context; teacher training; transcultural; university; video

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/90607

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-365207


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-10-04, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet