guest ::
login
Digital Repository
Search
Submit
Help
About
Home
>
Academic theses (ETDs)
>
Bachelor's theses
> Survival hra v procedurálním světě
Information
Files
Original title:
Survival hra v procedurálním světě
Translated title:
Survival Game in Procedurally Generated World
Authors:
Macháček, Luboš
;
Tóth, Michal
(referee) ;
Milet, Tomáš
(advisor)
Document type:
Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze
Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract:
[cze]
[eng]
Projekt je zaměřený na vývoj 3D počítačové hry využívající procedurální generování pro tvorbu herního světa. Součástí je i herní engine, který danou hru pohání. Při vývoji jsou využívané různé experimentální přístupy a techniky, a cílem je odzkoušet jejich použitelnost v praxi.
Project is about developing a 3D computer game using procedural generation for game world creation. The development includes a game engine which powers the game. Various experimental approaches and mechanics are used during the development to find out their usability in practice.
Keywords:
3d
;
deferred shading
;
experiment
;
game
;
game engine
;
graphics
;
physics engine
;
procedural generation
;
seed
;
spatial memory
;
spatial orientation
;
survival
;
3d
;
experiment
;
fyzikální systém
;
grafika
;
herní engine
;
hra
;
odložené stínování
;
procedurální generování
;
prostorová orientace
;
prostorová paměť
;
přežití
;
semínko
Institution:
Brno University of Technology (
web
)
Document availability information:
Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record:
http://hdl.handle.net/11012/69666
Permalink:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-363971
The record appears in these collections:
Universities and colleges
>
Public universities
>
Brno University of Technology
Academic theses (ETDs)
>
Bachelor's theses
Record created 2017-08-31, last modified 2022-09-04
Similar records
No fulltext
Export as
DC
,
NUŠL
,
RIS
Share