Název: Vyhodnocení marketingové komunikace v zahraničních společnostech
Autoři: Mrkvica, Jakub
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: banka; klient; komunikace; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; segment; společnost; sub-segment

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Text práce je neveřejný, pro více informací kontaktujte osobu uvedenou v repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: http://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=73665

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-363088


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-21, naposledy upraven 2018-10-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet