Název:
Marketingová strategie vybrané firmy
Překlad názvu:
Marketing strategy of selected company
Autoři:
Fogl, Zdeněk ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie vybrané firmy se zaměřením na značku NINJAGO na českém trhu. Práce je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola obsahuje teoretickou část a popisuje proces strategického plánování a řízení produktu. Teoretická část začíná od situační analýzy, pokračuje výstupy ze situační analýzy, marketingovými cíli, strategií směrem k zákazníkovi a konkurenci. Následuje marketingový mix, akční plán, monitoring a vyhodnocení. Druhá kapitola se věnuje praktické části, ve které je strategie podrobena analýze v krocích popsaných v teoretické části. Získané informace a doporučení jsou následně shrnuty v poslední části druhé kapitoly.The thesis is focused on evaluation of marketing strategy of a selected company focusing on NINJAGO brand on Czech market. Thesis is divided into two chapters. First chapter includes theoretical part and describes strategic planning process and product management. Theoretical part starts from situation analysis, following with outputs from situational analysis, marketing objectives, strategies towards customer and competition. Following with marketing mix, action plan, monitoring and evaluation. Second chapter covers practical part, where strategy is analysed in same steps as in the theoretical part. Obtained information and recommendations are summarized in final part of second chapter.
Klíčová slova:
LEGO; marketingová strategie; marketingový mix; situační analýza; SWOT analýza; LEGO; marketing mix; marketing strategy; situation analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69572