Název: Využití event marketingu v praxi
Překlad názvu: The Use of Event Marketing in Practice
Autoři: Moravcová, Nikola ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: event; event marketing; povědomí o značce; spotřebitel; značka; brand; brand awareness; consumer; event; event marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/54747

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361492


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet