Název: Marketing as it relates to special diets
Překlad názvu: Marketing as it relates to special diets
Autoři: Townsend, Carena Ashley ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: alergie na lepek; Barilla; Bezlepkový; celiakie; marketingová komunikační strategie; těstoviny; Barilla; Celiac Disease; Gluten Intolerance; Gluten-free; Marketing Communication Strategy; Pasta

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68925

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361221


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet