Název: Strategie uvedení nového produktu na trh
Překlad názvu: The strategy for launching a new product
Autoři: Fialová, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Akční plán; Finanční plán; KPIs; Marketingová strategie; Marketingové cíle; Marketingový mix; Marketingový plán; Rozpočet; Situační analýza; Uvedení nového produktu na trh; Action plan; Budget; Financial plan; KPIs; Launch of a new product; Marketing mix; Marketing objectives; Marketing plan; Marketing strategy; Situation analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69115

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361215


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet