Original title:
Strategie uvedení nového produktu na trh
Translated title:
The strategy for launching a new product
Authors:
Fialová, Petra ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá přípravou marketingového plánu pro uvedení nového produktu na trh s plně automatickými kávovary. Cílem této práce je navrhnout kompletní marketingový plán rozpracovaný do jednotlivých kroků včetně analýzy trhu, navržení marketingových cílů a marketingové strategie založené na marketingovém mixu pro dosažení daných cílů.This diploma thesis deals with preparation of marketing plan for launching a new product on market with full auto coffee machines. The aim of this thesis is to propose complete marketing plan divided into single steps including market analysis, definition of marketing objectives and marketing strategy based on marketing mix for achieving the objectives.
Keywords:
Action plan; Budget; Financial plan; KPIs; Launch of a new product; Marketing mix; Marketing objectives; Marketing plan; Marketing strategy; Situation analysis; Akční plán; Finanční plán; KPIs; Marketingová strategie; Marketingové cíle; Marketingový mix; Marketingový plán; Rozpočet; Situační analýza; Uvedení nového produktu na trh
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/69115