Název:
Digitální komunikace bank s vybraným segmentem zákazníků
Překlad názvu:
Digital communication of banks with a selected customer segment
Autoři:
Vojtěchová, Kristýna ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Fišerová, Kateřina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem diplomové práce je Digitální komunikace bank s vybraným segmentem zákazníků. Cílovým segmentem jsou mladí lidé ve věku 18 až 30 let. Cílem práce je pomocí publikovaných studií a vlastního dotazníkového šetření zjistit preference mladých lidí, jak by s nimi jejich banka měla komunikovat prostřednictvím digitálních technologií. V návaznosti na zjištění navrhnu bankám doporučení, jakým způsobem by měly s mladou generací správně digitálně komunikovat. V rámci teoretické části se budeme věnovat tématům komunikace a zákazník. V kapitole věnované komunikaci bude největší důraz kladen na oblasti online komunikace a sociální sítě. Praktická část se zaměří na současnou digitální komunikaci bank na konkrétních příkladech, představí výsledky vlastního dotazníkové šetření a doporučení pro banky do budoucna.The topic of my Diploma Thesis is Digital communication of banks with a selected customer segment. The target group is created by people aged 18 to 30. The goal of the thesis is to find out the preferences of young people how their banks should communicate with them through digital technologies. To find out the preferences, I will use published studies and my own survey. In response to the findings, I will try to recommend the right digital communication with young generation. The theoretical part of this thesis is devoted to topics such as communication and customer. This part will concentrate on on-line communication and social networks. The practical part will focus on current digital communicaton of banks, it will present the results of my survey and recommendation for the banks for the future.
Klíčová slova:
Banka; Digitální komunikace; Komunikace; On-line komunikace; Sociální sítě; Bank; Communication; Digital communication; On-line communication; Social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69363