Název:
Využití online marketingu v prostředí čínského trhu
Překlad názvu:
The use of online marketing in the Chinese market environment
Autoři:
Kotalová, Petra ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Glockner, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá tématem využití online marketingu jako marketingové strategie v rámci čínského online spotřebitelského trhu. Cílem je zjistit, jakou roli hraje online marketing v životě čínského spotřebitele, jak ovlivňuje proces nákupního rozhodování daného spotřebitele a zda čínské tržní prostředí disponuje předpoklady pro rozvoj online marketingu. Jedná se o analýzu specifik online marketingu v prostředí čínského trhu ve spojení s charakteristikou čínských digitálních spotřebitelů. Díky této analýze je možno identifikovat příležitosti, které z tohoto vztahu mohou vyplynout pro obchodníky na čínském B2C trhu. Rovněž nabízí možnost porovnání chování čínských digitálních spotřebitelů s českou online spotřebitelskou komunitou, čímž usnadňuje tuzemským firmám pochopení specifik čínského online trhu a případnou adaptaci své strategie pro tento trh. Práce je doplněna o dotazníkové šetření zkoumající specifika výše zmiňované české online spotřebitelské komunity.The diploma thesis deals with the use of online marketing as a marketing strategy on the Chinese online consumer market. The aim is to find out what role online marketing plays in the life of Chinese consumers, how it influences the consumer's decision-making process and whether the Chinese market offers prerequisites for the development of online marketing. It is an analysis of the specifics of online marketing in the Chinese market environment together with the characteristics of Chinese digital consumers. Thanks to this analysis, it is possible to identify the opportunities that this relationship may bring to merchants on the Chinese B2C market. The analysis also offers the comparison of the behaviour of Chinese digital consumers and the Czech online consumer community, which enables Czech businesses to understand the specifics of the Chinese online market and eventually be able to adapt their strategy for this market. A questionnaire examining the specifics of the Czech online consumer community is a part of this thesis.
Klíčová slova:
B2C; digitální spotřebitel; e-commerce; guerilla marketing; mobilní marketing; online marketing; sociální sítě; word-of-mouth; čínský trh; B2C; Chinese market; digital consumer; e-commerce; guerilla marketing; mobile marketing; online marketing; social media; word-of-mouth
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68782