Název: Využití online marketingu v prostředí čínského trhu
Překlad názvu: The use of online marketing in the Chinese market environment
Autoři: Kotalová, Petra ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Glockner, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2C; digitální spotřebitel; e-commerce; guerilla marketing; mobilní marketing; online marketing; sociální sítě; word-of-mouth; čínský trh; B2C; Chinese market; digital consumer; e-commerce; guerilla marketing; mobile marketing; online marketing; social media; word-of-mouth

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68782

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361160


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet