Název: Marketingový plán podniku Pražská kavárna pro rok 2018
Překlad názvu: Marketing plan of Pražská kavárna for 2018
Autoři: Sojková, Lucie ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Daňková, Zdeňka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kavárna; marketing; marketingová strategie; marketingový plán; pohostinství; strategické řízení; stravovací služby; business plan; cafe; catering services; hospitality; marketing; marketing strategy; strategic management

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69358

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361125


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet