Název: Brand Management of Tchibo
Překlad názvu: Brand management of Tchibo
Autoři: Hodul, Marco ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Saemann, Steffen (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Brand Equity; Identita značky Tchibo; Image Tchiba; Obchodní model Tchiba; Průzkum Image Tchiba; Strategie řízení značky; Tchibo; Řízení značky; Řízení značky Tchiba; Brand Equity; Brand Management; Brand Management of Tchibo; Brand Management Strategy; Image of Tchibo; Survey of Tchibo Image; Tchibo; Tchibo Brand Identity; Tchibo Business Model

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69151

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360995


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet