Název:
Brand Management of Tchibo
Překlad názvu:
Brand management of Tchibo
Autoři:
Hodul, Marco ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Saemann, Steffen (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] Hodul, Marco: Brand Management of Tchibo. [Bachelor Thesis]. University of Economics. Faculty of International Relations. International business. Supervisor: Ing. Přemysl Průša, Ph.D. Level of Professional Qualification: Bachelor. City: Prague: VŠE FMV, 2017. Number of Pages (55 pages). The aim of the bachelor thesis was to take apart and analyze Brand Management process. Subsequently, it was reflected to the Brand Management of Tchibo. The thesis is divided into five chapters. First three chapters are the theoretical part of the thesis. Chapter four and five belongs into practical part. Thesis includes twenty eight figures and five tables. The first chapter is devoted to introduction into Brand Management and explanation of basic terms. The second chapter is devoted to Brand Management Strategy and analysis of steps, regarding strategical brand planning. The third chapter is devoted to Brand Equity, explaining key terms in this matter. In fourth chapter, Brand Management terms are applied to case of Tchibo Brand Management - the marketing analysis of Tchibo brand management is applied. This chapter also includes breakdown of Tchibo Brand Management Strategy, Business Model and Identity, subsequently compared with main competitors. The last chapter is devoted to Image of Tchibo, among particular consumer segment. This chapter consists of survey with aim to analyze Tchibo image and associations, tied with younger consumer segment. In addition to outcome of survey, a few recommendations are provided on given issues.Hodul, Marco: Řízenní značky Tchiba. [Bakalářska Práce]. Vysoká Škola Ekonomická, Fakulta Mezinárodních Vztahů, International Business. Vedoucí práce: Ing. Přemysl Průša, Ph.D. Stupeň odborné kvalifikace: Bakalář. Město: Praha: VŠE FMV, 2017. Počet strán (55 strán). Cílem bakalářské práce bylo rozdělit a analyzovat proces řízení značky. Následně se to porovnalo ve vedení společnosti Tchibo. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První tři kapitoly tvoří teoretickou část práce. Kapitola čtyři a pět patří do praktické části. Práce obsahuje osmadvacet obrazců a pět tabulek. První kapitola je věnována řízení značky a vysvětlení základních pojmů. Druhá kapitola je věnována strategii řízení značky a analýze kroků týkajících se strategického plánování značek. Třetí kapitola je věnována Brand Equity značky a vysvětluje klíčové pojmy v této věci. Ve čtvrté kapitole se na případovou studii Tchibo Brand Management aplikují pojmy týkající se řízení značky - uplatňuje se marketingová analýza řízení značky Tchibo. Tato kapitola také zahrnuje členění strategie řízení značky Tchibo, obchodní model a identitu, následně ve srovnání s hlavními konkurenty. Poslední kapitola je věnována Image Tchiba, mezi konkretními segmenty spotřebitelů. Tato kapitola se skládá z průzkumu zaměřeného na analýzu Image a asociace s Tchibem, spojených s mladším spotřebitelským segmentem. Na základě výsledků průzkumu je k daným problémům uvedeno několik doporučení.
Klíčová slova:
Brand Equity; Identita značky Tchibo; Image Tchiba; Obchodní model Tchiba; Průzkum Image Tchiba; Strategie řízení značky; Tchibo; Řízení značky; Řízení značky Tchiba; Brand Equity; Brand Management; Brand Management of Tchibo; Brand Management Strategy; Image of Tchibo; Survey of Tchibo Image; Tchibo; Tchibo Brand Identity; Tchibo Business Model
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69151