Název: MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY
Překlad názvu: uvedení nového produktu na český trh start upovou firmou
Autoři: Singh Mejia, Darshan Nicolas Teji ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Chipsy; Marketingová strategie; Uvedení; Launch; Marketing; Snacks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71275

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360850


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet