Název:
Firemní identita malého podniku s praktickou aplikací na vybranou společnost
Překlad názvu:
Corporate identity of a small company with practical application for a particular company
Autoři:
Jančíková, Nikola ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se věnuje firemní identitě s důrazem na firemní design společnosti neboli jednotný vizuální styl. Konkrétně navrhuje jednotný vizuální styl pro malý podnik Jahody Stebno, který se specializuje na sezónní sběr a prodej jahod. Hlavní důraz klade na logo, firemní písmo, firemní barvy a z nich odvozené prvky jednotného vizuálního stylu, kterými jsou vizitky, dopisní papíry a další možné aplikace na předměty, které firma často využívá. K vypracování byl proveden monitoring přímé konkurence v Ústeckém kraji a jejich firemních stylů. Práce v závěrečné části představuje autorčin návrh grafického manuálu, který by zmíněný podnik mohl začít využívat.This Master´s Thesis deals with the visual style of a small company Jahody Stebno which specialises in seasonal harvesting and selling of strawberries. It concerns a corporate design with the main emphasis on its logo, font and colors. The thesis also concentrates on the form of corporate identity, culture, image and corporate design in terms of graphic theory and on the comparison of corporate brands of a concurrence in the field. In its conclusion the thesis presents a graphic manual that could be used by the company in the future.
Klíčová slova:
Firemní design; Firemní identita; Firemní styl; Grafický manuál; Jednotný vizuální styl; Logo; Branding; Corporate design; Corporate identity; Graphic manual; Logo
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69316