Název: Značka produktu jako statusový znak mladých aktérů
Překlad názvu: Brand product as a symbol of young participants
Autoři: Haicl, Matouš ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hypermodernita; individualizovaná společnost; konzumerismus; marketingová komunikace; mládí; okázalá spotřeba; prestiž; status; středoškoláci; značka; brand; conspicuous consumption; consumerism; high school students; hypermodernity; individualised society; marketing communication; prestige; status; youth

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53620

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359343


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet