Název: Působení mezikulturních modelů v reklamě
Překlad názvu: Effect of intercultural models in advertising
Autoři: Maliňáková, Lucia ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Hofstedeho model; Národní kultura; Reklama; Skupinové rozhovory; Advertisement; Focus Group Interviews; Hofstede model; National culture

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69463

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359318


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet