Název: Poľsko ako značka (vnímanie Poľska medzi mladou generáciou)
Překlad názvu: Poland as a brand (perception of Poland among young generation)
Autoři: Mydlová, Michaela ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: brand index; image a identita státu; nation branding; Polsko; stereotypy; značka státu; čeští a polští studenti; brand index; Czech and Polish students; image and identity of the country; nation brand; nation branding; Poland; stereotypes

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68894

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359165


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet