Název:
Faktory ovlivňující spolupráci obchodních zástupců s pojišťovací společností
Překlad názvu:
Factors which influencing cooperation sales representatives with insurance company
Autoři:
Šticová, Monika ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce analyzuje hlavní faktory ovlivňující motivaci k výkonu práce pojišťovacích zprostředkovatelů dané pojišťovny a navrhuje řešení k eliminaci problémů a lepším plněním stanovených cílů společnosti. Dílčími cíli je zjištění hlavních motivů ke spolupráci a jejich dlouhodobého setrvání ve společnosti. K dosažení tohoto cíle využiji dotazníkové šetření a osobní rozhovory s pojišťovacími zprostředkovateli. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretická část se zaměřuje na subjekty na trhu pojišťovnictví, registr pojišťovacích zprostředkovatelů a profesní asociace a zásady tvorby dotazníku. Praktická část vychází z metod dotazníkového šetření a následně jsou zpracovány výsledky provedeného šetření.This bachelor thesis analyzes the main factors which influencing motivation to work t insurance agents of the insurance company and proposes solutions for elimination problems and better fulfillment of stated aims of the company. The partial objectives are to identify the main motives for cooperation and their long-term stay in a company. To achieve this aims, I will use questionnaire surveys and personal interviews with the insurance agents. This thesis is divided into two sections, the theoretical part describes subjects on the insurance market, register of insurance agents and professional association and principles of making questionnaire survey. The practical part is based on the questionnaire survey methods. In conclusion, the results of the survey and suggestions of improvement are made.
Klíčová slova:
benefity; motivační program; obchodní zástupce; pojišťovací zprostředkovatel; benefits; insurance agent; motivation program; sales representatives
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70338