Název: Aplikace digitálního marketingu pro rozvoj start-upu
Překlad názvu: Applying digital marketing for start-up development
Autoři: Zadáková, Diana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Čermáková, Senta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Digitální marketing; Online komunikace; PR na sociálních sítích; SEO; Digital marketing; Online communication; PR in social media; SEO

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69780

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359044


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet