Název: Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
Překlad názvu: Fashion blogs as a platform for marketing communications: a case study
Autoři: Nejmanová, Kristýna ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: blog; influencer marketing; módní blogy; product placement; spotřební chování; blog; consumer behavior; fashion blogs; influencer marketing; product placement

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69130

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-358953


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet