Název: Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Překlad názvu: Digital marketing: a case study of the use of digital technology in marketing
Autoři: Vildová, Tereza ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální marketing; marketing; mobilní marketing; sociální sítě; webové stránky; digital marketing; marketing; mobile marketing; social networks; websites

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69421

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-358952


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet