Název: Role briefu v tendru na marketingové kampaně
Překlad názvu: The role of brief in tender for marketing campaigns
Autoři: Procházková, Michaela ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Grunt, František (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brief; expertní rozhovor; reklamní agentura; tendr; zadavatel; advertising agency; brief; client; in-depth interview; tender

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69989

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-358874


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet