Název:
Marketingová komunikace lázeňského zařízení
Překlad názvu:
Marketing communication of the health resort
Autoři:
Kolísková, Klára ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Fořt, Milan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného lázeňského zařízení. Teoretická část představí formy a nástroje marketingu a jejich využití v oblasti lázeňství. Praktická část si klade za cíl analyzovat aktuální marketingovou komunikaci Lázní Mšené, a.s. a na základě provedeného dotazníkového šetření kriticky zhodnotit efektivitu komunikačních nástrojů. V závěru práce jsou představeny návrhy možných řešení pro zlepšení komunikační strategie.The Master´s Thesis analyses marketing communication of a selected health resort. The theoretical part maps different marketing forms and tools in a general way and describes their usage and application in the field of spa services. The practical part includes detailed analysis of marketing communication in the particular health resort Spa Mšené, Inc. Based on questionnaire research the thesis assesses effectiveness and efficiency of the communication tools and techniques applied by the mentioned spa. The conclusion summarises some proposals and recommendations for the purpose of possible improvement of the currently used communication strategy.
Klíčová slova:
komunikační strategie; lázeňské zařízení; lázeňství; marketingová komunikace; marketingový mix; communication strategy; health resort; marketing communication; marketing mix; spa tourism
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68759