Název: Marketingová komunikace kulturních organizací na Českobudějovicku
Překlad názvu: Marketing communication of cultural Institutions in the District of České Budějovice
Autoři: Pouzarová, Jana ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: divadlo; filharmonie; galerie; kultura; marketingová komunikace; muzeum; online komunikace; PR; reklama; advertising; culture; gallery; marketing communication; museum; online communication; philharmonic orchestra; PR; theatre

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/78806

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-348350


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet