Název:
Analýza komunikačního mixu firmy Preciosa, a.s.
Překlad názvu:
Communication Mix Analysis of the Company Preciosa
Autoři:
Klymcová, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Rozporka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem práce je analýza současného komunikačního mixu společnosti, jeho zhodnocení a doporučení pro změnu složení komunikačních nástrojů s hlubším zaměřením na zhodnocení současné komunikační strategie, navržení její změny, vytvoření nového odpovídajícího komunikačního mixu a doporučení pro jednotlivé komunikační nástroje. Součástí práce je též situační analýza - rozbor trhů, trendů, positioningu, konkurence a odběratelů. Obsahuje bližší charakteristiku skupiny rozhodovatelů.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6247