Název: Propagační strategie Mariánskolázeňských oplatek
Autoři: Fialová, Šárka ; Simmová, Hilda (vedoucí práce) ; Flíborová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem práce je sestavit propagační strategii pro Mariánskolázeňské oplatky - rychloobrátkové zboží. V práci je vytvořen teoretický základ pro praktickou část. Praktická část pojedává o sestavení propagační strategie, pro daný produkt. Hodnotím okolí, ve kterém se podnik nachází a snažím se najít optimální kombinaci komunikačních a propagačních kanálů, pro splnění cílů propagační strategie.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6211

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3440


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet