Název:
Návrh komunikační strategie pro značku WIN-WIN shop
Překlad názvu:
Concept of communication strategy of the WIN-WIN shop
Autoři:
Vilišová, Barbora ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] (abstrakt) Bakalářská práce na téma "Návrh komunikační strategie pro značku WIN-WIN shop" se zabývá propojením marketingové komunikace a udržitelné módy. Pojednává o značce WIN WIN love, jejím vzniku a komunikační strategii. V teoretické části práce definuje termíny marketingová komunikace, marketingový mix a komunikační mix, u něhož pak dále rozebírá reklamu, podporu prodeje, public relations, přímý marketing a osobní prodej. Popisuje teoretická východiska spjatá se značkou, rozebírá její identitu a hodnotu. V deskriptivní části práce specifikuje vznik a popis značky a analyzuje její cílovou skupinu podle modelu Galaxie GIM. V analytické části se práce zabývá jednotlivými prvky marketingového mixu, dále pak popisem současné komunikace s ohledem na její silné a slabé stránky, a na závěr hodnotí jednotlivé faktory značky pomocí SWOT analýzy. Závěrečná část práce je věnována primárnímu výzkumu, který je proveden pomocí metody online dotazování prostřednictvím dotazníku. V závěru práce vyhodnocuje výsledky dotazníku a navrhuje doporučení na konkrétních příkladech za účelem zlepšení komunikační strategie do budoucna.The purpose of this thesis, titled "Communication strategy proposal for WIN-WIN shop", is to provide a detailed analysis of marketing-oriented communication, in relation to sustainable fashion. The thesis is focused on the case of WIN WIN love brand, describing its inception and communication strategy. The theoretical part of the thesis defines the terms communication strategy, marketing mix and communication mix, with an emphasis on advertising, public relations, direct marketing and personal sales. The theoretical bases of the brand development are explained, including its identity and value. The descriptive part of the thesis characterizes the brand and establishes its origins. The target market is analyzed by the Galaxie Gim model. The analytical part of the thesis investigates separate parts of the marketing mix and explores current communication strategy, pinpointing its advantages and disadvantages. Other factors of the brand are analyzed by SWOT. Lastly, the thesis presents results of primary research conducted through online questionnaires.
Klíčová slova:
komunikační strategie; marketingový mix; udržitelná móda; WIN WIN love; značka; brand; marketing communication strategy; marketing mix; sustainable fashion; WIN WIN love