Název: Education of Learners with Special Needs in a Mainstream Primary School in the Czech Republic: A Case Study
Překlad názvu: Education of Learners with Special Needs in a Mainstream Primary School in the Czech Republic: A Case Study
Autoři: Kavyu, Alfred Kimuyu ; Káňová, Šárka (vedoucí práce) ; Šiška, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: This research study investigates the education of learners with special needs in a mainstream primary school in the Czech Republic. The concept of inclusive education is the focus in this study. There is diversity in what inclusive education means depending on different contexts but its purpose and goal is the accommodation of learnerswith special needs in mainstream primary schools in the best practical way possible. This research study was motivated by the fact that, I am a Kenyan primary school teacher practising inclusive education in my school and my aim is to grow in the career byequipping myself with related knowledge and skills to impact to the Kenyan child with special needs. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/64028

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-333172


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet