Název: Proměny motivace k učitelské profesi v průběhu učitelské kariery
Překlad názvu: Changes in Motivation to Teacher Profession During the Teaching Career
Autoři: Stojaspalová, Kamila ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Vincejová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: Kamila Stojaspalová, Proměny motivace k učitelské profesi v průběhu učitelské kariéry Anotace: Mladý pedagog vstupuje s očekáváním na první pracovní pozici a to často není naplněno. Usilování o naplnění stanoveného cíle je znepříjemňováno, až dochází k demotivaci, útlumu v pracovním tempu a prvotní nadšení mizí. Popsaný jev je bohužel celkem častým odrazem reality. Práce se z teoretického hlediska zabývá proměnnými, které ovlivňují motivaci či demotivaci pedagoga při výkonu pedagogické profese. Jaké proměnné vstupují a skrze jaké proměnné můžeme do motivačního procesu vstoupit. Zaměřena je na učitele základních škol. Na jejich teoretickou a praktickou připravenost. Práce se zabývá situací v České republice a tedy i místním systémem vzdělávání a podpory pedagogů. Abstract: The young teacher enters with expectations for the first job is often not fulfilled. Striving to fulfill the stated objective is znepříjemňováno until there is a lack of motivation, attenuation in the pace of work and the initial enthusiasm fades. Described phenomenon is not altogether common reflection of reality. Text from a theoretical perspective focuses on the factors that affect motivation / disincentives teacher in the exercise of their profession . The focus is on primary school teachers. On their theoretical and practical...
Klíčová slova: autodiagnostika,profesionalita; autorita; cíl; emoce; motivace; motivy; potřeby; prostředek; sebeaktualizace; sebereflexe; výkon; authority; emotion; means; motivation; needs; object; performance; professionalism; self reflection; self-actualization

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/63361

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-332510


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet