Název: Příběhy jako didaktický prostředek k osvojení elementárních dovedností hry na flétnu
Překlad názvu: Stories as the main device for learning elemental flute techniques
Autoři: Bürgerová, Marcela ; Kmentová, Milena (vedoucí práce) ; Kodejška, Miloš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: asociační představivost; didaktická metoda; hra na flétnu; koncentrace dítěte; Rozvoj hudebnosti; sociální a personální kompetence; synkretické myšlení; associative imagination; child's concentration; Development of musical skills; didactic method; playing the flute; social and personal skills; syncretic thinking

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/62152

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-331305


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet