Název:
Komparativní analýza moderních vizualizačních prostředků užívaných ve výuce funkcí na SŠ a jejich historie
Překlad názvu:
Comparative analysis of modern means of visualization in teaching functions at high school and their history
Autoři:
Lomnický, Matouš ; Karger, Adolf (vedoucí práce) ; Odvárko, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá vizualizačními prostředky, které jsou používány ve výchovně- vzdělávacím procesu, konkrétněji při výuce matematických funkcí na středních školách. Cílem práce je stručně popsat historický vývoj vizualizačních prostředků a pomocí dotazníkového šetření zjistit změnu v užívání vizualizačních prostředků ve výuce matematických funkcí v posledních 10 letech.This thesis deals with visual teaching aids that are used in the educational proces. It describes aids that are used in teaching mathematical functions at secondary schools. The aim is to describe briefly their historical development and by a questionnaire find changes in their use in teaching of mathematical functions in the past 10 years.
Klíčová slova:
funkce; středoškolská matematika; Technické výukové prostředky; vizualizační prostředky; functions; high school mathematics; Technical teaching means; visualization means