Original title:
Faktory úspěšnosti přenosu obchodních modelů do prostředí českého internetu
Authors:
Horský, Karel ; Klas, Jan (advisor) ; Karen, Vladimír (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Tato práce je věnována obchodním modelům, používaným na internetu. Cílem práce je na základě porovnání vybraných obchodních modelů a jejich implementací analyzovat faktory, ovlivňující úspěšnost přenosu těchto modelů z prostředí světového internetu do specifických podmínek českého internetu. Faktory jsou dále zkoumány s ohledem na působení okolních podmínek a na základě výsledků zkoumání jsou rozděleny do několika skupin významnosti podle různých kritérií.
Keywords:
faktory; internet; obchodní modely; přenos; úspěšnost
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5927