Original title:
Marketingová strategie pro společnost MARKID s.r.o.
Translated title:
Marketing strategy for the company MARKID Ltd.
Authors:
Dlouhá, Veronika ; Bílková, Jana (advisor) ; Laschoberová, Libuše (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje navržení marketingové strategie pro lyžařský areál Skipark Mladé Buky provozovaný společností DIKRAM s.r.o. Součástí této práce je analýza vnějšího a vnitřního okolí, trhu lyžařských areálů a různých indikátorů majících vliv na navržení krátkodobé, střednědobé a dlouhodobé strategie.
Keywords:
lyžařský areál; lyžování; marketing; služby; strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5907