Název: Zdraví jako marketingová příležitost
Překlad názvu: Health as a Marketing Opportunity
Autoři: Bergrová, Zuzana ; Šafaříková, Radana (vedoucí práce) ; Kladný, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: branding; funkční potraviny; konzum; sémiotická analýza; sémiotika; zdraví; značka; brand; branding; comsumption; functional food; helath; semiotic analysis; semiotics

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/57710

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-326972


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet