Název:
Analýza komunikačních aktivit Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves
Překlad názvu:
Analysis of the communication activities of the spa Ostrožská Nová Ves
Autoři:
Frantová, Nikol ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se věnuje Analýze komunikačních aktivit Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves v letech 2010 - 2012. Ve zmíněném časovém období došlo ke změně podoby komunikačních sdělení zkoumaného subjektu. Cílem práce je tyto změny popsat a na základě zjištěných skutečností zjistit, zda došlo ke změnám v komunikační strategii, jaké byly stanoveny komunikační a marketingové cíle a zda byly s pomocí komunikačních nástrojů naplněny. K ověření stanovených hypotéz slouží dotazníková šetření. Z analyzovaných dokumentů vyplývá, že v daném časovém období došlo ke změně komunikační strategie subjektu, hlavními strategickými cíli se staly penetrace nových CS, zvýšení prodejů v segmentu samoplátců, podpora značky Royal Spa jako poskytovatele kvalitních, komplexních služeb a podpora image Sirnatých lázní jako profesionála na poli dermatologické léčby. Na základě dotazování bylo zjištěno, že subjekt nedosáhl všech stanovených cílů vzhledem k neefektivitě komunikačních kanálů a sdělení.This thesis analyzes communication activities of the Spa Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves in years 2010 - 2012. During this period, the communication activities and communication strategy of the spa were changed. The thesis was supposed to verify this assumption and describe the changes on the basis of the discovered information. Thesis gives a detailed description of communication strategy, communication goals and marketing goals and analyzes whether these goals were accomplished. Internal documents of Royal Spa group, media outputs and public questionnaires were used to verify this achievement. Analyzed documents, information and questionnaires shows that in the examined period, the main marketing and communication goals were a penetration of news target audience, increasing purchases, brand promotion of the Royal Spa corporation and brand promotion of the Spa Sirnaté lázně. Based on this research it was established that not all of the given goals were achieved mainly due to ineffectiveness of the communication channels and transmission.
Klíčová slova:
cestovní ruch; komunikační cíle; komunikační mix; Lázeňství; marketingová komunikace; Royal Spa a.s; Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves; wellness; Balneology; communication goals; communication mix; marketing communication; Royal Spa a.s; Spa Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves; tourist industry; wellness