Název:
Adaptace marketingové strategie mezinárodně operující společnosti
Překlad názvu:
Adaptation of marketing strategy of internationally operating company
Autoři:
Bílá, Veronika ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Pech, Milan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomová práce v teoretické části popisuje působení zahraničně operujících firem na mezinárodních trzích a možnosti adaptace jejich marketingového mixu. Praktická část je věnována působení konkrétní nadnárodní společnosti a adaptaci jejího marketingového mixu podle potřeb trhů, na kterých je přítomna, se zaměřením na trhy střední a východní Evropy. Závěr práce hodnotí přístup společnosti a navrhuje změny.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5828