Original title: Adaptace marketingové strategie mezinárodně operující společnosti
Translated title: Adaptation of marketing strategy of internationally operating company
Authors: Bílá, Veronika ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Pech, Milan (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Diplomová práce v teoretické části popisuje působení zahraničně operujících firem na mezinárodních trzích a možnosti adaptace jejich marketingového mixu. Praktická část je věnována působení konkrétní nadnárodní společnosti a adaptaci jejího marketingového mixu podle potřeb trhů, na kterých je přítomna, se zaměřením na trhy střední a východní Evropy. Závěr práce hodnotí přístup společnosti a navrhuje změny.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5828

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3218


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share