Název:
Podnikatelský záměr-internetového projektu Světotrip.cz
Překlad názvu:
Business Plan for an internet project Svetotrip.cz
Autoři:
Košťál, Michal ; JUDr.j Jaroslav Navrátil (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru internetového projektu Světotrip.cz. Jedná se o cestovatelský portál, který propojuje zkušené cestovatele a lidi, kteří nemají s individuální turistikou tolik zkušeností. Smyslem je oslovit širokou veřejnost a nabídnout jim možnost nízkonákladového cestování. Úvodní část obsahuje teoretická východiska a vysvětluje potřebné pojmy. Druhá analytická část hodnotí tržní prostředí pomocí vnějších, vnitřních a oborových analýz. Závěrečná část se soustředí na vypracování reálného podnikatelského plánu Čtenář se důkladně seznámí s cílem celého projektu, jednotlivými nabízenými službami, konkurenční výhodou a konkrétním obchodním modelem celého projektu.
The thesis deals with the business plan of the online project Světotrip.cz. It is a travel portal that connects experienced travelers with people who don`t have much experience with individual travelling. The goal is to reach out to the public in general and offer them the possibility of low-cost travel. The introductory part contains theoretical starting points and explains the necessary terms. The second analytical part evaluates the market environment through external, internal and sectoral analyzes. The final part focuses on the development of a actual business plan. The reader will be thoroughly acquainted with the goal of the whole project, the various services offered, the competitive advantage and the specific business model of the whole project.
Klíčová slova:
affiliate marketing; cestování; doba návratnosti investic; finanční plán; hodnocení rizik; marketingový plán; podnikatelský plán; SLEPT analýza; SWOT analýza; affiliate marketing; business plan; financial plan; marketing plan; payback period; risk assessment; SLEPT analysis; SWOT analysis; travelling
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67261