Název: Porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek
Překlad názvu: Comparison of buying atmosphere of two chosen retail units
Autoři: BAREŠOVÁ, Aneta
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dispoziční řešení; Maloobchodní jednotky; Marketingový výzkum; Nákupní atmosféra; Personál; Prezentace zboží; Služby; Store design; Zákazníci; Customer; Marketing research; Personal; Presentation of goods; Retail units; Services; Shopping atmosphere; Store design; Store layout
Citace: BAREŠOVÁ, Aneta. Porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/48722

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-317931


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet