Název: Multimédia ve firemní praxi
Autoři: VALEŠ, Pavel
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: efektivita multimédií; interaktivita; komunikace; marketing; multimédia; multimédia ve firmě; učení; vnímání multimédií; využití multimédií; vzdělávání; communication; education; efficieny of multimedia; interactivity; learning; marketing; multimedia; multimedia in the business; perception of multimedia; use of multimedia
Citace: VALEŠ, Pavel. Multimédia ve firemní praxi. České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Přírodovědecká fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/44007

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-317436


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet