Název: Využití marketingových nástrojů v Knihovně Jiřího Mahena
Překlad názvu: Benefits of marketing tools usage in a library of Jiří Mahen
Autoři: Slabá, Iva ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: KJM; Knihovna Jiřího Mahena; marketingové nástroje; SWOT; KJM; Knihovna Jiřího Mahena; marketingové nástroje; SWOT

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/50961

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-315250


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet