Název: Marketingová komunikace galerie Rudolfinum v roce 2009-10
Překlad názvu: Marketing communication of the galerie Rudolfinum in years 2009-10
Autoři: Přibylová, Tereza ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: art marketing; arts marketing; Galerie Rudolfinum; Marketingová komunikace; marketingový mix; arts marketing; Galerie Rudolfinum; Marketing communication; marketing mix

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/44303

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-308597


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet