Název: Analýza komunikační strategie občanského sdružení Green Doors v letech 2009-10
Překlad názvu: Analysis of Green Doors Civic Association Communication Strategy in 2009 - 2010
Autoři: Bednářová, Ivana ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 8P; fundraising; neziskový sektor v ČR; pracovní rehabilitace; sedm bran nekomerčního marketingu; sociální marketing; 8P; fundraising; labour rehabilitation; non-profit sector in Czech Republic; seven doors of non-profit marketing; social marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/37315

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-301575


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet