Název: Využití médií pro tvorbu mediálního obrazu Jaromíra Nohavici
Překlad názvu: The Use of Media to Create a Media Image of Jaromír Nohavica
Autoři: Němečková, Petra ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Štechová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Jaromír Nohavica; marketingová komunikace; mediální komunikace; osobnostní marketing; osobnostní public relations; public relations; Jaromir Nohavica; marketing communication; media communication; personal marketing; personal public relations; public relations

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/37240

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-301500


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet