Original title: Hodnocení badatelsky orientované výuky biologie
Translated title: Assessment of inquiry based teaching in biology
Authors: ROKOS, Lukáš
Document type: Doctoral theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: efficiency of the biology teaching; human physiology; inquiry based education; badatelsky orientované vyučování; efektivita vyučování přírodopisu a biologie; fyziologie člověka
Citation: ROKOS, Lukáš. Hodnocení badatelsky orientované výuky biologie. Č. Budějovice, 2017. disertační práce (Ph.D.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/46751

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-295639


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2017-05-09, last modified 2018-10-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share