Název: Reklama a její hodnotové souvislosti
Překlad názvu: Advertisements and Their Value Contexts
Autoři: Přibek, Tomáš ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Svoboda, Aleš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Klíčová slova: etika; média; regulace; reklama; vliv; advertisment; ethics; impact; media; regulation

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/30207

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-285796


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet