Název: Výuka vizuální kultury pomocí semiózy:za postmoderními paradigmaty ve výtvarném vzdělávání
Překlad názvu: Teaching Visual Culture Through Semiosis: Transporting Postmodern Paradigms in Ars Education
Autoři: Tipton, Tereza M. ; Fulková, Marie (vedoucí práce) ; Hernández, Fernando (oponent) ; Tavin, Kevin (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2008
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]


Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/19865

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-274118


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-25, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet