Název:
LinkedIn jako fenomén na trhu práce
Překlad názvu:
LinkedIn as a phenomenon in the labour market
Autoři:
Hubáček, Lukáš ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Hladík, Radim (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce LinkedIn jako fenomén na trhu práce se zabývá sociální sítí zvanou LinkedIn a jejími dopady v oblasti náboru a výběru technických pracovníků na českém trhu práce. Cílem práce je poukázat na existenci fenoménu LinkedInu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První z nich se věnuje sociálním sítím, jejich vymezení, historii, významu, klasifikaci a uživatelům. Druhá je soustředěna na LinkedIn coby konkrétní příklad sociální sítě se zaměřením na jeho historii i současnost a s přesahem do oblasti náboru a výběru pracovníků. Zmíněno je také nastavení a podoba účtu na LinkedInu a způsob, jakým lze na LinkedInu oslovovat pracovníky. V metodologické části je popsán zvolený způsob výzkumu. Analytická část se pokouší shrnout a interpretovat získaná data.The diploma thesis LinkedIn as a phenomenon in the labour market focuses on the social network called LinkedIn and its impacts in the area of recruitment and selection of technical staff on the Czech labour market. The aim of the thesis is to point to the existence of the phenomenon LinkedIn. The thesis is divided into four chapters. The first one is dedicated to social networks, their definition, history, importance, classification and users. The second one is centered on LinkedIn as a specific example of a social network focusing on its history and present and overlapping into the recruitment and selection of staff. Also mentioned is the setting and appearance of the account on LinkedIn and how to reach workers on LinkedIn. The methodological part describes the chosen method of research. The analytical part tries to summarize and interpret the acuired data.
Klíčová slova:
kvalitativní analýza; LinkedIn; nábor pracovníků; pracovní trh; rozhovor; sociální sítě; výběr pracovníků; interview; labour market; LinkedIn; qualitative analysis; recruitment of staff; selection of staff; social networks