Název: Strategie společnosti Škoda Auto, a.s.
Překlad názvu: Strategy of the company Škoda Auto, a.s.
Autoři: Porschová, Ludmila ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Nováková, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce hledá příčiny úspěchu dosahovaného společností Škoda Auto, a.s. v době po joint venture s koncernem Volkswagen. Zabývá se zkoumáním konkurenční výhody firmy a jejích zdrojů v historii a současnosti. Při hledání konkurenční výhody se práce zaměřuje na produkt firmy, na její společenskou odpovědnost a na trhy, na kterých Škoda Auto, a.s. působí. V závěru práce identifikuje hlavní příčinu konkurenční výhody firmy, tzn. joint venture s koncernem Volkswagen.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4751

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2655


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet